Przedmioty dla semestru: 10, program: PPW-SJ (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/2023-L - Semestr letni 2022/2023 2023/2024-L - Semestr letni 2023/2024 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
2022/2023-L | 2023/2024-L | |||||
PPW-SJ>C-12 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
PPW-SJ>C-8 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Moduł kierunkowy C1 Zapoznanie studentów z wiedzą na temat zabawy, jej funkcjami, animacyjną rolą i znaczeniem w życiu dziecka w świetle współczesnych koncepcji pedagogicznych i psychologicznych C2 Wyposażenie w wiedzę na temat różnych typów i form zabawy. C3 Kształtowanie umiejętności organizowania zabaw dla dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym C4 Przygotowanie studentów do tworzenia autorskich projektów zajęć z wykorzystaniem elementów pedagogiki zabawy |
|
||||
PPW-SJ>C-11 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
moduł przedmiotu: kierunkowy cele przedmiotu: C1 Zapoznanie studentów z wiedzą na temat rozwoju zdolności oraz cech osobowościowych uczniów zdolnych C2 Zapoznanie studentów z podstawową wiedzą z zakresu kształcenia i wychowania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych C3 Przygotowanie studentów do diagnozowania zdolności oraz projektowania działań wspierających C4 Kształtowanie postawy wrażliwości na indywidualne cechy i uzdolnienia uczniów wymagania wstępne: Psychologia nauczania i uczenia się, Dydaktyka ogólna, Psychologia twórczości i trening myślenia kreatywnego, Projektowanie i wdrażanie działań innowacyjnych, Specyfika pracy z dziećmi ze specjalnymi potrzebami |
|
||||
PPW-SJ>C-13 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
PPW-SJ>H-2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
PPW-SJ>D-2 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
PPW-SJ>K-2-3 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||
PPW-SJ>F-6 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Moduł przedmiotu: kierunkowy. Cele przedmiotu: C1 Zaznajomienie z rodzajami specjalnych potrzeb edukacyjnych, specyfiką funkcjonowania dzieci i młodzieży, zapoznanie z podstawami prawnymi w ramach udzielania uczniom pomocy psychologiczno – pedagogicznej w placówkach oświatowych. C2 Wyjaśnienie podstaw teoretycznych i praktycznych przygotowujących do pracy z uczniami ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi w placówkach oświatowych. C3 Przekazanie wiedzy dotyczącej metodyki pracy, w tym sposobów realizowania dostosowania wymagań edukacyjnych do potrzeb rozwojowych i edukacyjnych charakterystycznych dla poszczególnych grup uczniów ze specjalnymi potrzebami. C4 Zapoznanie z dostosowaniami w zakresie metod i organizacji nauczania, środków dydaktycznych i innych obszarów. Wymagania wstępne: Podstawowa wiedza z zakresu pedagogiki, psychologii rozwojowej, pedagogiki specjalnej. |
|
||||
PPW-SJ>C-4 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Moduł przedmiotu: kierunkowy. Cele przedmiotu: C1 -Zaznajomienie z charakterystyką zaburzeń rozwojowych będących przyczynami niepowodzeń szkolnych, terapią dzieci z trudnościami w czytaniu i pisaniu. C 2 - Poznanie zasad terapii pedagogicznej oraz organizacji pracy terapeutycznej na zajęciach reedukacyjno –wyrównawczych. C3 - Przekazanie wiedzy dotyczącej metodyki pracy, w tym sposobów konstruowania programów i prowadzenia zajęć dydaktyczno – wyrównawczych z dziećmi. Wspomagania dzieci w rozwoju. C4 - Zapoznanie z dostosowaniami w zakresie metod i organizacji nauczania, środków dydaktycznych i innych obszarów. Wymagania wstępne: Podstawowa wiedza z zakresu pedagogiki, psychologii rozwojowej, pedagogiki specjalnej. |
|
||||
PPW-SJ>C-7 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr letni 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||||