Przedmioty dla semestru: 7, program: PPW-NJ (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych)
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/2023-Z - Semestr zimowy 2022/2023 2023/2024-Z - Semestr zimowy 2023/2024 2024/2025-Z - Semestr zimowy 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/2023-Z | 2023/2024-Z | 2024/2025-Z | |||||
PPW-NJ>E-7 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem zajęć jest zapoznanie z teoretycznymi podstawami edukacji muzycznej oraz nabycie umiejętności praktycznego organizowania i tworzenia treści dydaktycznych aktywizujących uczniów i zgodnych z podstawą programową |
|
||
PPW-NJ>E-6 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Forma zaliczenia: zaliczenie z oceną WYMAGANIA WSTĘPNE Podstawy edukacji plastycznej w przedszkolu i klasach młodszych; Cele przedmiotu/modułu C1 Zapoznanie studentów z podstawowymi informacjami z zakresu metod i form projektowania działań plastycznych C2 Zapoznanie studentów ze sposobami rozwijania twórczej aktywności dziecka C3 Przygotowanie studentów do projektowania i realizacji zajęć plastycznych (w wybranej technice) C4 Rozwijanie umiejętności diagnozowania zdolności plastycznych dziecka oraz wykorzystania jego twórczego potencjału. Wspieranie uczniów wykazujących trudności w realizacji zadań plastycznych C5 Rozwijanie możliwości twórczych studenta; rozbudzanie motywacji do zajmowania się sztuką, poznawania jej języka oraz funkcji uspołeczniających i terapeutycznych; przygotowanie do uczestnictwa w kulturze poprzez wiedzę o sztuce, kontakty z dziełami sztuki oraz wykorzystanie potencjału środowiska lokalnego |
|
||
PPW-NJ>E-8 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
||
PPW-NJ>E-9 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
1. Moduł studiów - specjalnościowy 2. Wymagania wstępne - zrealizowane efekty z przedmiotu - Podstawy wychowania fizycznego w przedszkolu i klasach młodszych. 3. Cele przedmiotu/modułu C1 - Zapoznanie studentów z podstawowymi informacjami z zakresu celów, metod i form projektowania aktywności fizycznej dzieci młodszych C2- Zapoznanie studentów ze sposobami stymulowania dzieci do podejmowania aktywności fizycznej C3- Przygotowanie studentów do projektowania i realizacji zajęć z zakresu wychowania fizycznego C4- Ukazanie studentom wiodącej roli aktywności ruchowej w zdrowym stylu życia oraz zagrożeń dla zdrowia wynikających z jej niedoboru lub nadmiaru; C5 - Kreowanie u przyszłych nauczycieli zachowań prozdrowotnych poprzez kształtowanie umiejętności praktycznych służących umacnianiu zdrowia jednostki i społeczności. |
|
||
PPW-NJ>J-1-2-1 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
MODUŁ PRZEDMIOTU: - kierunkowy CELE PRZEDMIOTU: Celem praktyk zawodowych jest zapoznanie z organizacją pracy przedszkola, szkoły, systemu oświaty, w tym placówki oświatowo-wychowawczej, warsztatem pracy nauczyciela, formami i metodami nauczania i wychowania oraz umożliwienie studentowi kształtowania i rozwoju umiejętności dydaktyczno-wychowawczych w bezpośrednim kontakcie z uczniami, a także weryfikacji własnych predyspozycji do wykonywania zawodu nauczyciela. Poznanie specyfiki zawodu nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej. Przygotowanie do prowadzenia dokumentacji pracy dydaktycznej, wychowawczej i organizacyjnej. Stwarzanie warunków do rozwijania gotowości do podjęcia roli nauczyciela. Przygotowanie do efektywnego organizowania własnego warsztatu nauczycielskiego. Świadome budowanie relacji z dziećmi i uczniami, ich rodzicami lub opiekunami oraz ze współpracownikami. |
|
||
PPW-NJ>J-1-1 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
MODUŁ PRZEDMIOTU - kierunkowy CELE PRZEDMIOTU: C1 zapoznanie z organizacją pracy przedszkola, szkoły, systemu oświaty, w tym placówki oświatowo-wychowawczej, warsztatem pracy nauczyciela, formami i metodami nauczania i wychowania oraz umożliwienie studentowi kształtowania i rozwoju umiejętności dydaktyczno-wychowawczych w bezpośrednim kontakcie z uczniami, a także weryfikacji własnych predyspozycji do wykonywania zawodu nauczyciela. C2 Poznanie specyfiki zawodu nauczyciela przedszkola i edukacji wczesnoszkolnej. Przygotowanie do prowadzenia dokumentacji pracy dydaktycznej, wychowawczej i organizacyjnej.. C3 Stwarzanie warunków do rozwijania gotowości do podjęcia roli nauczyciela. C4 Przygotowanie do efektywnego organizowania własnego warsztatu nauczycielskiego. C5 Świadome budowanie relacji z dziećmi i uczniami, ich rodzicami lub opiekunami oraz ze współpracownikami. C6 Wdrożenie do innowacyjności w pracy nauczyciela, w zakresie dotyczącym indywidualizacji procesu nauczania... |
|
||
PPW-NJ>A-3-5 |
![]() |
![]() |
![]() |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Zapoznanie się z podstawami psychologii twórczości. Praktyczne ćwiczenie procesów twórczych i technik wspierających twórcze myślenie. |
|
||