Przedmioty dla semestru: 1, program: FA-SL, specjalność: FA-FBT (grupa przedmiotów zdefiniowana przez Instytut Nauk Humanistycznych i Społecznych)
Grupa przedmiotów: Przedmioty dla semestru: 1, program: FA-SL, specjalność: FA-FBT
wybierz inną grupę
zobacz plany zajęć tej grupy
Legenda
Jeśli przedmiot jest prowadzony w danym cyklu dydaktycznym, to w odpowiedniej komórce pojawi się koszyk rejestracyjny. Ikona koszyka zależy od tego, czy możesz się rejestrować na dany przedmiot.
- nie jesteś zalogowany - aktualnie nie możesz się rejestrować - możesz się zarejestrować - możesz się wyrejestrować (lub wycofać prośbę) - złożyłeś prośbę o zarejestrowanie (i nie możesz jej już wycofać) - jesteś pomyślnie zarejestrowany (i nie możesz się wyrejestrować)
Kliknij na ikonę "i" przy koszyku, aby uzyskać dodatkowe informacje.
2022/2023-Z - Semestr zimowy 2022/2023 2022/2023-L - Semestr letni 2022/2023 2023/2024-Z - Semestr zimowy 2023/2024 2023/2024-L - Semestr letni 2023/2024 2024/2025-Z - Semestr zimowy 2024/2025 (zajęcia mogą być semestralne, trymestralne lub roczne) |
Opcje | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2022/2023-Z | 2022/2023-L | 2023/2024-Z | 2023/2024-L | 2024/2025-Z | |||||
FA-SL>FAPK-2 | brak | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||
FA-SL>FAPK-1-1 |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Nie podano opisu skróconego, przejdź do strony przedmiotu aby uzyskać więcej danych.
|
|
|||||||
FA-SL>FAPK-3 | brak |
Zajęcia przedmiotu
Semestr zimowy 2022/2023
Grupy przedmiotu
Skrócony opis
Celem kursu jest: Zaznajomienie studentów z najważniejszymi zagadnieniami językoznawstwa na przykładzie języka angielskiego Zaznajomienie studentów z najważniejszymi gałęziami językoznawstwa oraz obszarem ich badań Zaznajomienie studentów z najważniejszymi pojęciami i terminami współczesnego językoznawstwa ze szczególnym uwzględnieniem języka angielskiego jako badanego języka |
|
||||||